Saturday, September 27, 2008

I miss my LIFE...

Uyyy!! Musta na? It's been quite awhile since my last post and missed everything here. Kasi naman, sira ng almost 1 week and DSL here. So I wasnt able to check my emails, my FS account, and everything... Hahay !! Kainis talaga...

Eto, bumabalik na ang net pero once in awhile nawawala rin... Hahay uli... at Kainis uli...

Anyway, I'm soo glad that I am here ready to post in anything na lumalabas sa utak ko.

Two weeks na rin since I checked out Limso Hospital dahil sa sakit ko and until now di parin nawawala ang ubo ko. I have to admit na minsan nakakaligtaan ko ring uminom ng gamot because of sobrang pagod. Most of the time kasi, nakakauwi na ako ng around 6pm or 7pm. Pagdating sa house, maglalaba pa ako. Kaya after ng lahat, i couldn't help but to sleep na lang.

I was wondering kung if i would still have a nitelife. Things that I wanna do. Nakakabagot na rin kasing magmukmok sa bahay and not find time to go out. Hahaha... I gotta be honest with you. For how many months na rin akong di nakakapunta ng mall. Gosh! Buti na lang, nagpaayos ako ng laptop and so I have a reason na to go to the mall. Nanibago talaga ako. Para akong ignorante becoz naging weird ang feeling when I got in to G-Mall.

Same as usual pa rin ang Gaisano Mall. Daming estudyante, mga naka-uniform ng puti na mga siyempre nursing studes.. Merong mga high school students na I dunno kung pumapasok ba sa school or naglalakwatsa lang.

Pag pumupunta ako ng Mall, di talaga pwedeng di ako magawi sa 4th Floor... Hmmm Akin na lang ang reason why di pwedeng makaligtaan ang 4th floor.. Pero the place is memorable to me.

Anyway, I am getting older na rin and i feel like I havent enjoyed much of my "singleness". Parang there are a lot of things that I feel like I shouldn't miss. Kaso, I wasn't born nga na mayaman so I have to make tipid. Kaya I have to sacrifice my nitelife and just stay na lang sa house.

Ohh yeah, thanks nga pala sa mga taong tumulong sa akin to update my laptop. THANK YOU!! Libre kasi... hahaha...

4 Comments:

At September 27, 2008 at 9:27 AM , Anonymous Anonymous said...

Hi rockiedee!
Mura ka ug dili ulitawo ba...i-enjoy na imong life uy...ayaw cge ug mukmok,kay matigulang ka ug samot.

 
At September 29, 2008 at 6:34 AM , Blogger rockiedee said...

hahaha.. mao lage.... sige lang jud ko ug mukmok... ambot kay most of the time kung naa na gani ko sud sa akuang kwarto, tapulan na kaayo ku mugawas...

mao nga kung imbitahun gani ko sa akuang mga migu nga manglaag, mudi na lang jud ko kay tapulan man mag-ilis ug mugawas...

mas malingaw man gud ko nga magtan-aw na lang ug mga salida sa cable or dvd....

 
At September 29, 2008 at 10:20 AM , Anonymous Anonymous said...

Siguro,tungod kay naa na ka sa laing level.mao nga laylo sa ka sa laag.

Anyway,daghan kaayong salamat sa imong comments sa akong blog.

No.1 ko nimong follower sa imong blog rockiedee.

 
At September 29, 2008 at 2:32 PM , Blogger rockiedee said...

awwww... no.1 jud diay?

hahaha wa man kay mabasa intawun dire nga nindut oie... hahaha..

masig unsa lang ning akung gipangtaplak ngari... hahaha

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home