Thursday, October 2, 2008

Morning sauna... Hangtud karun mao lang japun?

For how many years i have been an early morning guy, doing radio shows if not at 4am, it's 5am... It's always been like that.. Kanus-a pa man kaha ko makawala aning morning time slot oie. Gikapoi na jud ko.

Bitaw oie, dire na lang ko magyawyaw sa akuang blog.. I'm just crossing my fingers nga wala nagabasa akong boss ning akuang blog. hehehe

Kapoi na man gud ning mumata ug sayo oie. I dont have a nitelife becoz of the morning show.. Siyempre i have to sleep early para makabawi pud ko. Diba need man jud natung makatulog ug at least 7-8 hours?

Aside from that, lisud pa jud kaayo ang transportation pag sayo sa buntag... Delikadu pud baya maglakaw lakaw labi na kung ngitngit ang dalan. Unya usahay makuratan pa ko kay samtang mag-atang ko ug sakyanan duna pay mga tawong kalit lang nga muduol. Pero ang tuyu pud diay kay gusto lang dunay kauban sa pagpaabot sa mga jip.

Pero akong istayl, mag-taxi na lang jud ko. Basta naay taxi muabot, diretso dayun nakung parahun bahala na ug aircon... Di man gud ko gustong magdugay ug atang oie labi na kung ang jip dugay kaayo.. Mao na nga gasto kaayo ko oie... Transportation pa lang, patay na ko... huhuhu...

Nasakpan na naku ang istayl ning akuang mga kauban arun dili sila mag-pangbuntag. What they do is dili sila magtarong sa ilahang work kung in case ma-asayn sila ug buntag, kay arun di maganahan sa ilaha ang mga listeners and especially and boss nga siyempre naga-monitor.

Pero di man naku ni kayang buhaton oie. Do i need to such arun lang di ko ma-asayn ug buntag. Unsaun na lang ang rating sa station. Kinahanglan ba nga i-sacrifice ang ratings para sa sariling kapakanan? I dont think I can do it...

Ampo na lang jud ko nga sa sunod nga adlaw, kay siyempre magkatiguwang man jud ta, nga mawala na ko sa pang-buntag nga time slot. Gusto na nakung maka-try ug work nga magsugod ug 9am and mahuman ug 5pm.

Wish ko lang....

13 Comments:

At October 3, 2008 at 8:01 AM , Anonymous Anonymous said...

Hello rockiedee!ingon ka nga makuyawan ka samtang mangatang ka ug jip,unya mamatay ka sa kamahal sa taxi.
mag jip na lang ka,para dili ka mamatay..sa kamahal!hehehe...
binuang ra to ako..
hala,dili man jud ko nagapaminaw anang orasa uy...gahaguk pa man ko ana.
Unya,pila na pud kabulan,wala nako nakapaminaw ug radyo rockiedee,naa pa ba ang ering-ering?

 
At October 3, 2008 at 3:19 PM , Blogger rockiedee said...

awww mao jud... hadluk man jud mag-atang sa dalan labi na kung ngitngit... kaadlawun man gud...

double ride man gud kung mag jip ko and aside from that dugay kaayo ang jip oie...

about my timeslot, mao gani nga gikapoi na pud ko ug mata ug sayu,... gusto na pud nakung mumata ug mga 9 or 11am... mainggit gani ko aning akung mga kaila nga kung mangmata kay tag alas onse... hehehe

awww

 
At October 3, 2008 at 7:27 PM , Anonymous Anonymous said...

hala.. ipagawas nalang jud nimu ang power sa taga pikit ana! di ka po nag iisa pareha tag kahimtang ani.. hehehe.. ako pod pareha tag kahimtang ako mag sign on dri ako pod mag sign off.. ok lang na masanay nalng ta ug ingun ani.. dapat silay mainggit sa ato kay talagsa ray mo mata ug buntag para mag yaw2x.. nyahaha.. btw kng maka basa man c boss maau noon rock.. para mabalhin naka ug lain slot.., nyahaha.. hehehe joke.. dli na diay ka didtu nag board sa duol sa mats? nganu mo sakay pa man ka ug taxi doul raman to.. hehehe. juz asking.. toinkz.. :-)

 
At October 3, 2008 at 8:11 PM , Anonymous Anonymous said...

Wala na jud koy lain masulti kung di...pag-amping na lang sa kanunay.

 
At October 3, 2008 at 8:15 PM , Anonymous Anonymous said...

Basin matingala ka rockiedee sa akong gigamit nga pangalan,pareho ra jud na tanan.tulo man gud akong blog,kani laging walay lingaw permi...

 
At October 4, 2008 at 9:47 AM , Blogger rockiedee said...

ZAP

mao lage ang problema kung mabasahan... hehehe...

lahi na man akong balay.. buhangin na ko nagpuyo karun... sa pag-asa...

MERCE

salamat sa imung always nga pagduaw dire sa akuang blogspot... nindut sab ang imung gipang kuris kuris didto sa imuhang blog...

akua tawun dili man kaayo seryoso ning akung mga gipangsuwat dire... hehehe

 
At October 7, 2008 at 1:48 AM , Blogger Cat (Gladys Tordil) said...

Sus, kasayon sa solusyon, naunsa man ka nga mura man kag dili taga Pikit nga anad ug bakwetanay??? Hala, biya-e ng imong boarding house kay gasto na's tanang gasto- ibaligya ang mga gamit nimo kung wa kay kabutangan. Lukduha ang imong maleta, banig, mosket ug unlan, kaldero ug luwag - dal-a sa istasyon arun anha na ka matulog magabii, HAHAHAHA!!! Tipid sa boarding house, tubig, kuryente, plete, etc. Ingna imong bossing oi nga mao na ang imong blima... so duna siyay duha ka choices; (1)ibalhin ka niya sa lain nga time slot, OR (2)mubakwet ka nganha sa istasyon!

 
At October 7, 2008 at 4:46 PM , Blogger rockiedee said...

mao lage cat... hehehe... di pud ko pwede mubakwet padulong ngari sa sibyaanan oie kay uwaw sa akuang mga kaubanan...

 
At October 7, 2008 at 11:57 PM , Blogger Cat (Gladys Tordil) said...

Piyung lang arun di ka nila makit-an kay di man ka kakita nila. Inig katulog nimo, magtalikod kas naka duty ug yawyaw, hahahahaha! Sus sa Pikit makahigayon pa man gani'g j*rj*r ng naa sa ebakweyshun, toinks!

 
At October 9, 2008 at 8:00 AM , Blogger rockiedee said...

hala, nakakita diay ka ug evacuees nga nag er-er cat? hehehe..

grabe pud na oie...

 
At October 9, 2008 at 12:15 PM , Blogger Cat (Gladys Tordil) said...

atbang baya among balay sa gym, sssshhhhhhh~~~~

 
At October 9, 2008 at 5:25 PM , Blogger rockiedee said...

hahaha!!

tsismis.... namaklad diay ka didto ha?!!

hehehe

 
At October 10, 2008 at 12:47 AM , Blogger Cat (Gladys Tordil) said...

~~~~ by accident!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home