Monday, November 24, 2008

If I we're a BOY... Bayot bersyon... Tan-awa ninyo ni.

It's Raining jud mao nga basa ang kadalanan karung adlawa. Bantug ra diay nga pagmata naku kaganiha grabe kaigang. Singut gud ang akuang likud and then ang akuang bed kay basa pud sa kaigang. Naa man untay electric fan. Unsaun man gud nga di man madunggan sa sulod sa akuang kwarto ang taguktok sa ulan. Mao nga paggawas naku kaganihang buntag, nakurat na lang ko kay nag-uwan jud diay.

Mao nga gadali ko arun dili ko ma-late sa akuang work. Lisud ra ba ipangita ug masakyan kung gauwan usa pa wa pa raba pud ko kabuhat ug playlist for today.

Karun, nagparelaks relaks na lang ko. Laay man gud ilihok lihok labi na nga ingun ani ang panahon. Tuplok-tuplok na lang pud ko dire sa kompyuter. Pag-open naku kaganiha sa akuang multiply account, nakita naku ning usa ka item nga gi-post sa akuang friend. Pagkakita naku, nagsige ko ug katawa.

Haskang garaa jud oie. Ako siyang i-share ninyo ha? Palihug ra ko ug silip pud arun kung laay man ang imuhang pamati karung mga panahona, ma-change ang imuhang mood. Awww, ambot lang kong mu-change bah... Naa ra na ninyo... Hehehe..

3 Comments:

At November 24, 2008 at 11:30 AM , Blogger Davamerce said...

HEHEHE!SERYOSO AH...BUAK MAN SAB ANG AKONG SPEAKER.

GOOD MORNING ROCKIEDEE:)

 
At December 3, 2008 at 9:16 AM , Anonymous Anonymous said...

na change gyud akong mood kay naa koy na hinom duman nga isa ka friend nako na kahawig niya kaso dli pa siya taas og buhok, hapit hapit na niya ma absan ang buhok kaning nia sa video... hay devil kala ko ako lng ang pang bansang mukha...
Boydunggab here... damay na tanan. hahahahaha

 
At December 3, 2008 at 9:23 AM , Blogger rockiedee said...

bwahaha!!

hala sige damay na jud tanan... giahak pud ka josh... toink!!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home