Tuesday, October 28, 2008

Magandang sagot sa mga tanong ng mga Salesladies

Have you done shopping? or are you still planning to go on shopping?

Minsan, nakakairita na rin yang mga salesgirls na susunod-sunod sa yo habang namimili ka ng mga bagay na bibilhin. Pag ganun, iiwanan ko talaga sila at hahayaan ko silang susunod-sunod sa akin.

Pero here's a funny tip para mabaliw yang mga salesladies na yan.

If they are going to ask you " ANO PO ANG HANAP NILA?"

Eto ang tamang sagot dyan... "KAPAYAPAAN AT PAGKAKAISA"

Tingnan mo, windang sayo mga yun!!

3 Comments:

At October 28, 2008 at 9:14 PM , Blogger Davamerce said...

Hehehe....amaw pud nimo rockiedee uy..
makalagot jud bitaw,labi na ug sige ug ingon,"kani diay maam,sir"unya dili mao imong gipangita,ay ambot na lang jud.
pero,sige i-try na ko,kung effective ba jud.

 
At October 29, 2008 at 5:11 PM , Blogger rockiedee said...

ako kay maglagot kung mag window shopping lang ko unya kalit lang magduol ang mga salesladies tapos sige ug sunod sunod... ngeks... di man ko makaingun gud nga igu lang ko tan-aw tan-aw mao nga mupasirit dayun jud ko ug lakaw.. hehehe

 
At October 29, 2008 at 11:21 PM , Blogger aDz said...

nakaka pressure pag may sunod ng sunod. Mura ka ug kawatan.

Mao lang...bow.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home