Thursday, March 13, 2008

Mao ni akuang Schedule this Weekend

It's the 71st Araw ng Davao... And the monthlong celebration continues... Isip usa ka anawnser, nabisi na sab ang akuang layf... Raket dire, raket didto... Kwartang malabu^ na sab... Mao ni ganahan naku ba basta dunay mga dagkung panghitabo dire sa dakbayan kay maka-kwarta jud ko... Hehehe...

Duna man gud koy planong mupalit ug Motorola V9 nga phone mao nga tanang raket, maduol man o mabukid hala dawat, kay kinahanglan... Im making syur lang jud nga mapalit naku ni nga phone kay kung dili... mag kill ko sa akuang self...bwahahaha!! jowk lang oi!!

Tomorrow March 16 Muadto ko ug Kipalili sa Davao Del Norte para mag-host na pud ko ug search... Ambot lang kung mubalik na ba kaha ning akuang tingug nga pagaw pa man gihapon ko... hehehe

Suko gud sila kay nganu gi-una daw naku tong Kipalili nga naa man pud mi event dire sa Victoria Plaza Carpark with Coke and Smart Communications... Kaso lang nauna na man ug book ang Kipalili mao nga gipili naku to...

The next day March 15, mag-host na pud ko para sa Tempra Kidstar Singing Contest sa Barangay 22-C Piapi Blvd...

On March 16 at 2 pm, mag host na pud ko para sa concert nila Popong Landero, Rugged Band, Star of Davao Champions, Vhong Navarro, Jodie Santa Maria, Valerie Concepcion ug Ronnie Liang...

Busa magkita-kita ta didto ha? HAPPY ARAW NG DAVAO!!!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home