Friday, March 7, 2008

Ang akuang paglatagaw sa Tagum

Twas my first time nga maglaruy-laruy sa tagum nga way kauban from davao... Dati kung nagalaag ko ug usa ka place, duna jud koy kauban ana... Talawan man gud ko ilabi na kung new pa ko sa place... Dati kung maglaag-laag ko sa tagum, uli dayun pagkahapon...

But anyway, lingaw man sab ko sa tagum... Grabe na jud ang pag-asenso sa maong siyudad... Karun, duna na say bag-ung "malls" nga itukod didto... Dunay mga kalingawan ug baynte kwatro oras na sab nga gamata ang mga tawo didto...

Siyempre, duna sab koy kaila nga maoy nag-enterteyn sa akua didto... Ug sila ang gabitbit naku padulong sa ginatawag nilang "Gold City"... Kung dire sa Davao, akuang itandi ang Gold City sa Station 91... Once lang pud hinuon ko nakasulod aning station 91 dire sa davao and first pa pud naku to sa gold city although always nakung makit-an ang karatula niini kung muagi ko magbiyahe...

Wa kaayo ko nalingaw kay siyempre tiguwang na man ang banda didto... Di sab ko ka-releyt sa ilahang mga kanta... Nindut hinuon ug tingug ang bokalista pero halata jud nga taga-buk-id jud kay porma pa lang grabe na murag di jud siguro to taga-tagum... hehehe...

After unom ka botelya sa Red Horse (duha lang mi gatagay-tagay), mihangyo ko sa akuang migu^ nga mamalhin mi... Mas maayo pa tung kami na lang ang manganta mas malingaw pa mi... Mao nga iya kong gibitbit sa bidyukihan sulod lang gihapon didto sa gold city... Nagkuha mi ug usa ka kwarto VIP ba... Sus, ginuong gagmay, nakatulog na lang ang akuang kauban kay sobraaaaaaa kapangeeeeet sa sawnds... Lahi ra ba ning panget pa ta ug tingug MAS milabaw pa nga ningpanget tungod sa audio... Basag nga ambot naunsa ba? Mao toy ilahang P1,500 nga VIP Room nga pangeeeet jud kaayo...

Batsi mi oi... Gipukaw naku ang akuang kauban... Laay pud kaayo nga aku na lay usa ang gakanta-kanta unya natulog na akuang kauban... Mas nindut man jud mukanta kung dunay awdyens divah?

Pahatud na lang ko sa hotel nga akuang gitulugan oi... Wa jud ko nalingaw sa maong place... Pero hinuon di man ako ang gabayad atu... Hehehe mao nga choks lang!

Next time, balik ko ug Tagum... Balikan jud naku tong mga lugar nga nindut nga wa naku maadtuan... Busa andam mo mga taga-Tagum!!!!!

Labels:

4 Comments:

At March 7, 2008 at 4:36 PM , Blogger reggz said...

hahaha, buanga sir noh, btaw pasensya kau ato nga time kay akoa cell off jud nag gabii.hehehe..taga tagum jud ko pero almost 3 years na na wala ko naga nite out.makagawas ra ko ug naa ko gig..wahehehe.ang goldciy man gud dli na maau na suroyan.tama jud ka tiniguwang jud na dha..pero naa pa suroyanan dre na imnanan oi nga nindot.hehehe, kung gusto pod ka magvideoke na exclusive na kita2 ra jud,duna pod dre.pwede pa mag dala iring..heheheh,didto pa jud mo sa gold city namiga nga tiguwang na ang mga gro didto.wahahahaha. wala jud ko suroy2 noh?hahaha..karon balik nimo, itx ko sau para makaandam mi ni joey.kato kay uwagan kau..hahaha..iandam pud namo ang imu mga fans nga iring dre...nyahahaha

 
At March 7, 2008 at 9:11 PM , Anonymous Anonymous said...

Hello friend!friend lang sa friendster,pero naa pud koy blog.
anyway friend,ang akong masulti,basin nakatulog ang kauban kay ikaw naman ang mikanta.joke lang!!
friend,grabe malingaw jud ko sa imong katawa sa radyo ba..
ingat!!

 
At March 8, 2008 at 11:40 AM , Blogger rockiedee said...

mao lagi ang problema sir reggz kay ang akuang kauban nga maoy nagsuroy sa akua kay taga bukid man mao nga wa siguro siyay laing nahibaw-an nga place to go to... hehehe...

gusto unta ko mag kofi didto sa miko's brew ba toh? hehehe...

anyway, hopefully nindut na jud ang mga laaganan diha sa tagum city...

DABAMEHON ,

salamat sa pag-appreciate sa akuang blogspot... hopefully makabalik ka dire.... and hopefully sab makabisita pud ko sa imuhang blogspot...

thanks!!

 
At April 14, 2008 at 9:17 PM , Blogger kAlbEAu C jAzE said...

kuya boy, countless times na jud na cge ko agi ug tagum tpos dugay nako cge handum nga maglaag diha sa gold city nila..nagtuo man gud ko na nindot jud na nga lugar dinha kay basin daghan ta maka ering dinha. pero karon lng nako nakita sa imong blogs nga..hehehe purya saway na lng ang lugar.hehehe ma wanggits man pud ta ug samot ana..tpos mga tiguwang nga ering naman ang naa didto.hehehe..anyway, nice pud kay damo ka na gid na lugar nalaagan..humn..sa akong work man pud gud as freelance na industrial technician, makaingon jud ko nga dili ko maniguwang nga sa davao lng ko taman..ubay ubay naman pud ang mga lugar nga nalaagan nako diri sa mindanao ug unta if naa ka laag puhon kay pasabayon ko nimo para ubanan tika..hehehe ako lng gud ang imong bodyguard..hehehe para tig ihap lng ko sa imong ma kambraz..wwweeeeeeeeeeeeeeeeee.. tpos panghatag pud.wahahahaha.. para lingaw tang duha..hehe ingon pa ni RUFA MAE QUINTO " birds with the same feathers make a good feather duster together" wahahahaahah meeeyyaawwwwwwrrrrr!!!!!! lingawrrr!!!!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home