Thursday, March 13, 2008

Conservative ka ba or Liberated?

Mutuo ba mo nga duna pay birhen dire sa siyudad? Hmmmm... Ako di pud ko kaingun nga di na birhen or virgin pa ba ang usa ka tawo... Lain man sab gud kong i-judge dayun nimu ang usa ka tawo by the way they act and the way they talk...

I'll be honest jud nga 14 pa lang ko nakatilaw na ko ug "heaven"... Daghan man gung lugar sa amua nga pwede kang makabuhat ug ingun ana nga butang FREE pa! hehehe...

Anyway, nagkadaiya man gud ang karakter sa usa ka tawo... It really depends kung unsa ug asa tong makapahatag kaniya ug igung kalipay...

Dunay mga igat jud nga bilib ko kay magsakit na lang ang pus-on sa usa ka lalake pero dili gihapon makatilaw ang laki ug jerjer.... Magkabuang lagi kay hangtud kising kising lang taman... Siyempre, mugahi man jud si "manoy" unya mura na ug kabutuhon apan dili jud ang babaye mubigay...

Sama na lamang ning nakaila naku dire sa Davao... I mean, wa ko nag-ingun nga aku tong laki nga nagsakit ang pus-on ha? Kini man gud nga girl ilado nga igat jud... Mangistorya puro jerjer ang mugawas sa baba.. Mura bag hanas na kaayo sa ingun ana nga butang apan nungka, birhen pa diay tong daku... Ingun pa niya, nga bahalag tawagun siya ug igat basta kabalu lang siya mutabon sa iyahang tooot!!.. Mao nga bilib jud ko ining bayhana ni...

Ang uban man gud ikaulaw jud ang ilahang pagka-virgin.. Mao nga magpa-atik-atik dayun nga nakatilaw na ug "heaven" pero whew! bisag tila^ wa jud.. hehehe

Duna puy uban nga kung mulihok, daw sa di makabasag pinggan (ingun pa sa mga tagawug... Grabe kaayo ka conserbatibo... Masuko unya dili ganahan ug mga inistoryang jerjer... Kay luod daw kaayo paminawon... Pero, imu na lang mahibaluan nga naburot na diay ang tiyan...

Mao nga maglagot ko aning mga MORALISTA KUNO! Ilabi na ning mga tabian sulod sa simbahan... Kung imu silang tan-awon, murag santo nga limpyo ang ilahang kinabuhi... Pero wa sila kabawu nga mas daku ang nahimo nilang sala kung magsige sila ug pagpangdaut sa usa ka tawo... Nagkatawa gani ko atung mga MORALISTA KUNO nga gustong i-ban ang commercial sa Condom kay makadani daw sa mga kabatan-unan arun makig-SEX... Ambrooot aning mga tiguwanga ni!!!

Unsa may gusto ani nila? Nga ang mga batan-un karun mahisama sab nila nga moralista kuno???!! Or gusto gihapon nila nga ang ilahang istayl gihapon ang matuman???

Wa man ko mag-ingun nga maayo para sa mga kabatan-unan ang makig-SEX... I dont even encourage them to do that... Why dont you just guide them and befriend your kids arun open sila nga makapangutana kung unsa tong wa nila nasabtan... Kadaghanan ra ba sa mga kabatan-unan karun nga maburot mao ang mga kuwang sa pagtagad sa mga ginikanan!!!

Haaayy!!! Magtigi^ na sab ta ani ron... Share pud mo be?

Ikaw? Ganahan ka ba ug babaye nga kung mangistorya ug jinirjeray way preno? O kining babaye nga konserbatibo kaayo...

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home