Friday, January 18, 2008

Pasaylua intawon kay unsaon... tawo lang man gud ko

Bag-u pa lang jud ang programang Iring-iring sa Love Radio pero nagkadaghan na jud ang mga supporters niini... Nagkabuang na gani ko kung unsaun pag-entertain... Ginabuhat jud naku ang tanan nga ma-akomodeyt ang tanang mga text messages ug ang tanan nga gustong muapil on-air...

As much as possible gusto naku nga basahun ang tanang mga text messages pero kuwang jud ta sa oras... Ang uban man gud mag-send ug message nga tag-baynte kabuok, mao nga mahutdan ko ug oras sa pag-erase lang...

Unya pag magbasa na gani ko, daghan pa jung samukan nga magsige ug miskol... Mao nga usahay, dili na lang naku matiwas ug basa...

Through this blogspot, mangayu na lang ko ug"Sorry" sa mga taong naglagot tungod kay wa nabasa ang ilahang mga mensahe... Im really sorry!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home