Friday, January 18, 2008

Nabuang na ang akuang blogspot

Karon lang ko nakabalik ug blog kay nagkabuang ang akuang blogspot... As you can see, the past few days, lain lain ang akuang template kay nag-sisteng lang gud ko... Ako lang gilili kung nindot ba... Nah, maka-hang man hinuon sa kompyuter... Nagkabuang ko kung unsaon pagbalik... Maayo na lang kay gi-sistengan naku tanan, mao nga nia, nakabalik ko... Hehehe..

Nawala gud ang akuang chatbox, akuang music ug uban pa... Hehehe.. Mao lagi ning kadaut sa pagka-sukit-sukiron ba...

Pasensya na sa mga nagpaabot nga akuang mga readers (charrr!!!) hehehe...

Akua na ning ibalik.. Mas maayo pa ning simple lang...

What do you think guys?

Labels:

3 Comments:

At January 18, 2008 at 2:42 PM , Anonymous Anonymous said...

aw abi nako akong laptop lang naga hang, hinay man gud akong signal kay naa baya me sa middle of nowhere, mao na usahay tapulan ko mag post-post kay mag sige ka not connected kuno makalagot. now i know ikaw sad diay bisan kusog imong connection no. aw hindi ako nag iisa.

 
At January 18, 2008 at 5:37 PM , Blogger reggz said...

mas nindot to dati gane sir,ang topic sa blog naa sa rightside,then leftside ang imo profiles..hehehe,

 
At January 18, 2008 at 6:19 PM , Blogger rockiedee said...

jenny -

salamat kaayo sa pagbisita sa akuang blogspot basin pa pa man naguba ning akuang blogspot...

hehehe kumusta naman ang koneksyon.. maayo pa gani mo diha kay murag paspas man siguro inyo koneksyon, naa na gud mo sa T3.. amua dire kay sus 500 kbps pa jud ang pinakakusog...

reggz, dili diay ka ganahan ani? naglagot pa lagi ko kay gipangit pa to naku... ambot kung unsa nga ngalan to nga template oi.. pero wa pa ko nawad-an ug pag-asa... hehehe... makit-an ra gihapon naku to siya..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home