Monday, January 14, 2008

My way of getting rid of STRESS

Sunday, sama sa ubang mga ginatawag ug BONA, mao pud na ang akuang day-off... Aww, di na naku i-elaboreyt pa ug maayo kung kinsa nang mga ginatawag ug BONA.. No offense sa ilaha ha? Hehehe...

Pag SUNDAY na gani, Time for me to relax and for me to unwind... Just to let you know, samtang kamu gahagok pa sayu sa kaadlawon, ako gatikaw-tikaw na ana... It's all because of my morning show. Lisud ang mumata ug kaadlawon oy, especially kung naanad kang mumata ug leyt na. Mao nga buotan man ko nga pagkatawo (Ahem!!), sayu jud ko nagatulog aron sayu pud ko makamata. Mao nga every sunday lang jud naku bawiun ang tanan...

Kada dominggo, tagdugay jud ko mumata... Gikan buntag hangtud ug gabie na ko nga nagpaligid-ligid sa akung bed. Bawiun jud naku tong mg adlaw nga sayu ko mumata. Ug kung di man galing ko makatulog, awww unsay gamit sa DVD ug VCD sa akuang mga pagari...

Last Saturday, I went to the NOkia Care Center sa Gaisano Mall, kay akuang gipaayo tong usa naku ka Cellphone nga naguba kay nabutangan ug shampoo... Haskang kalagot jud naku... Ug kay nakagawas na man lang gani ko sa akuang lungga, i took the chance nga muadto ug Victoria Plaza arun mupalit ug mga DVD's... Shhhh!! ayaw saba ha nga nagapalit ko ani... hehehe... Unsaun man nga baratu ra man unya up-to-date pa jud..

Gidaghan jud naku ug palit, mao nga nakapalit ko aning series nga KYLE XY... Nindot ang story ani nga series... Mao nga i got hooked to it... Ganahan sab ko sa iyahang soundtrack... I bought the season 1 and season 2..


I asked myself pud, what if there is someone nga naga-produce ug HUMAN jud? As in tao jud? Dire sa series nga KYLE XY, ang MADACORP usa ka daku ng kumpanya nga sikretong naga-produce ug tawo. And sa dihang gibumbahan ang ilahang kumpanya, nabuak ang tube hinungdan nga nakagawas tong tawo nga ilahang gibuhi.. Kini nga tawo agi lang sa test tube ug wa gagikan sa womb sa usa ka inahan. Way niagi ug kabata kay ningdaretso man pagkatiguwang... ANd so the story goes... Di na naku isulti pag-ayo ang story, palit na lang mo sa DVD ani kay nindot jud siya...


Last Week nahuman sab naku ang series nga entitled "DAMAGES" nga gipangunahan ni Glen CLose. Nindot sab ang story about being a Lawyer ug ilahang mga sikreto...


Nakahuman na sab ko sa series nga Prison BReak though im just waiting for season 3 to be released... Naa na man unta season 3 pero kuwang mao nga wa naku gipalit kay lugi ko kay dili kumpleto unya same price lang...



Same pud sa series nga "HEROES"...


Sauna, di jud ko mahilig mutan-aw ug mga salida pero since a friend of mine nag-encouraged naku nga mutan-aw ug HEROES, mao ning nia na-addict na pud ko... In fact ningpalit gani ko ug portable DVD arun lang anytime anywhere makatan-aw ko kung boring na akuang life...

I found out nga makapawala pud ug kakapoy ug kaboring ning magtan-aw tan-aw ug mga salida... Ilabi na kining mga TV series sa amerika kay angay jud nga atangan.

For you, unsa bay imung paagi arun mawala ang imung pagka-bored?

Labels:

1 Comments:

At January 15, 2008 at 9:20 AM , Blogger rockiedee said...

nyahaha! hapit na ko mahuman sa KYLE XY... naglagot lang ko sa akuang napalit nga series nga THE WIRE kay puro lang istorya.. kinahanglan jud nimu siyang tutukan arun masabtan nimu ang story... gi-syut baya ning salidaha sa Baltimore Maryland nga lugar nilang CAT iring.. hehehe.. Sa mga wa kaila kang CAT, tua siya sa payag sa mga tagapikit ayyy mao na siyay otor!!

Duha na silang KYLE ug JESSIE unya nakagusto na si JESSIE kang KYLE.. teyk nowt ha? kini silang duha mga TEST TUBE oldies.. (dili lang babies kay wa man ni sila nagsugod pagkabeybi, diretso man pagka-wanggits!!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home