Saturday, January 12, 2008

Usu-usu nga mga jeep...

Haskang ngiga gyud tong nakita naku sa tv nga nabanggaan sa usa ka usu-usu nga jip.. Dili intawon ma-drawing ang dagway sa mga biktima nga mag-amahan... Tsk Tsk Tsk!

Ingun ana na kasayun ang kinabuhi sa tawo karun... Kung makapatay man galing, igu na lang sa pag-ingun ug sorry. Hangtud diha na lamang kay dautan man sab kong mubalos ka.

Ambot ning utok sa mga tawo karon oi... Sobra kahilig sa mga challenges in life. Ingun ani siguro ang naa sa utok aning mga drayber ug usu-usu nga mga jip..

Nakasakay na ko ug mga ingun aning klase nga jip sa dihang estudyante pa ko.. Hapit na maleyt mao nga no choice sakay na lang jud ug usu-usu. Grabe jud kapaspas ang dagan ani nila. Mu-overtake nga daw dili mahadlok. Ikaw nga pasahero igu na lang sa paggunit ug tarong kay wa ra bay seatbelt ning mga jip. Pero magtan-aw ko sa ubang mga pasahero ilabi na ning mga batan-un, daw su waay lang gid. Murag naanad na siguro ug sinakay aning mga usu-usu... Reason man gud sa uban kung nganong musakay sila ani, kay tungod nagdali sila. Aww, this is the fastest means of transportation jud hinuon dire sa siyudad. Pero there is a solution man arun dili ka ma-leyt. Why don't you wake up early para dili jud ka ma-leyt? Its as easy as that. Wa na bay bili sa imuha ang imuhang kinabuhi? Unya ug madisgrasya, kinsay magbaguod ug bayad sa imung lubnganan diba ang mga taong nahabilin? Maayo unta kong naay mga insurance ning mga sakyanana ni...

Matingala na man lang sab ko aning mga traffic enforcers dire sa siyudad sa davao kay murag wa may gibuhat mahitungod ani nila. Kadaghan ani nila nga nagkatag dire sa dakbayan?

Anyway, choice man na sa mga pasahero kung asa sila musakay pero hinaut nga huna-hunaun sab sa mga drayber nga importanteng makaabot sa ilahang padulngan ning ilang mga pasahero nga way dautang mahitabo. Dili man dautan unta ning mga usu-usu panginabuhi sab gud na pero "BE CAREFUL sab oi". Hinaut nga sa inyuhang pag-drive way laing madisgrasya.. Dili ikaw ug dili sab ang ubang tawo. BE SAFE kumbaga sa pag-drive.

Given na man jud nga tapulan ning atuang mga traffic enforcers hinaut nga kita na lang unta maghuna-huna alang sa safety sa atuang kinabuhi.
Let's value our life...

Labels:

7 Comments:

At January 13, 2008 at 10:06 AM , Blogger yarnhoj said...

yeah, i agree. i don't know why my friends ride on uso-uso. kahit na kanang manguli na mi gikan ug laag, mosakay jud ug uso. gawas sa paspas, huot pa jud. wala na ang comfort sa pagsakay.

ambot lang ngano ga-exist pa na sila diri. dapat ma-abolish na na sila.

pag mapuno na gani ko, makasulat jud ko anang mga tanan nako gripes about jeeps...masuya lang...kung naa lang koy pako...ngano mosakay pa man ba...

 
At January 13, 2008 at 12:50 PM , Anonymous Anonymous said...

correct ka dyan dens, i used to complained sa mga drivers katong naa pa me sa ecoland nag puyo, katong mga jeep na yellow perte magpa dagan... mo reklamo gyud ko ato pero masuko man hinoon ang driver ignan man hinoon ka na "mailhan bitaw na na disgrasya ta ka malagpot kana sa gawas" SUYA gyud ko ani sa ilaha ba.

 
At January 13, 2008 at 5:02 PM , Blogger rockiedee said...

yarnhoj,

well, just wish and pray nga makapalit ka ug sariling sakyanan arun sa imung ride na lang sila manakay... make syur na usu-usu pud ha? hehehe... paapila pud ko ug sakay... basin kabit lang ko ok na.. hehehe...

jenny,

kabawu ba ka nga duna na sab nadisgrasya kay nabanggaan aning usu-usu nga jip... luoy intawon kaayo ang nabanggan jen, dili madrawing ang nawong kay nalata pag-ayo... sayunan kag pilay dagan anang mga usu usu lagpas 100 gud na sila... tsk tsk tsk.. luoy lagi kaayo...

naa baya drayber nga pasuyaun man hinuon ka... instead of slowing down mugara ug pakusog... and that freaked me out...

kanus-a pa kaha ni sila madakpan noh unya usa usang duklon ni mayor digong ang ilahang mga ulo... mga hanginon kaayo. unya ug makadisgrasya na, paluoy luoy dayun sa ilahang mga dagway!! mga animal jud ning mga @$%#%$!!!! makalagot jud!!!

 
At January 15, 2008 at 8:20 AM , Blogger reggz said...

hehehe,murag wa koy ma share ani sir da,pedicab man uso dre sa tagum..nyahahaha..kung naa ko sa davao di jud ko ganahan magsakay ug jeep,langay kau..nagataxi jud ko bahala munamuna ako sapi..hahaha..labi na moadto ko ila kuya david.hahahaha

 
At January 15, 2008 at 9:14 AM , Blogger rockiedee said...

reggz, angay jud nga magtaksi ka kay si david musuko kung nagbaktas lang ka di ka pasudlon... nyahahah!! unya uwaw sab kaayo oi kung magbaktas ka padulong kang david... kita-kits kaayo sa madlang pipol... lisud pud baya ang sakyanan padulong didto.. alangan namang musakay ka ug habal-habal? hehehe

 
At January 15, 2008 at 9:16 AM , Blogger rockiedee said...

update sa mga usu-usu, yesterday, nanakop ang taga LTO ug mga usu-usu nga jip.. wahehehe... NINGAS KUGON ba lang kaha ni? O basig naa pay pa-slide nga ilang ginatawag unya magpadayun lang gihapon?

hinaut nga naa lang gihapon ning mga usu-usu pero hinay lang ang dagan kay siyudad na gud ni... hehehe..

dili man pud ko uyun nga i-phase ni sila.. nindot man sab sila tan-awon kay limpyo unya presentable jud... pero kini lang way disiplina nga mga draybers ang dapat disiplinahon...

 
At January 16, 2008 at 4:21 PM , Anonymous Anonymous said...

mas grabe to nag hitabo kayu naka age jud ko nga nakahandusay pa sa kalsada ang mga naging biktima sa ka bulastogan sa maong way pulos nga driver..kaya lesson to fonder sa mga mahilig sa uso2x cg panakay pa mo..kng m sakay m nila mura namo ug misakay padulong sa cementeryo.hehehe

lyndon_nurse@yahoo.com add nyo ako sa friendster ko

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home