Monday, May 26, 2008

Ang mga iring nga laagan

Ang usa daw ka iring nga lalake kung makakita gani ug iring nga babaye di jud na mahimutang.. Ilabi na kung oras kini sa ilahang pagbiga-biga... Kung magkasinabot gani, magginukdanay dayun sa atup...

Sus, ako gani pag makadungog ug mga iring nga nanguwag, muulbo dayun ang akuang kaspa. Unsaun, lain kaayo paminawon oi. Kinsa ba guy ganahan maminaw anang tingug nga tagning kaayo unya namiga pa jud.

Ingun ani man jud ang nature sa mga iring.

Sa laing bahin, kung mangatol gani ang mga tiil sa mga iring nga duhay tiil, hala di na jud kini mapugngan... Bahala na ug gabagyo, basta makalaag lang.

Nice man pud kung magkita ang mga iring. Kay order dayun ug usa ka bucket nga beer unya ug kung maganahan na gani, magdungag pa kini...

Sama na lamang niadtong niaging friday sa gabie... Didto na pud nagkita na mga iring sa Idol Grill sa Torres... Mao ni ang mga itsura sa mga iring ayy... Palihug na lang ko ug Li^li..











DAGHAN PANG MGA PICTURES NAMU SA FRIENDSTER ACCOUNT SA MGA IRING:

davaoiring@yahoo.com

Labels:

2 Comments:

At May 27, 2008 at 9:37 AM , Blogger reggz said...

grabe enjoya jud ninyo sir oi! ako na belong na ko sa iring hiniktan ani.heheheh, di jud ko kalaag..huhuhu...enjoy na lang kau sa mga upcoming pa na gimmicks!

 
At May 28, 2008 at 6:23 AM , Blogger rockiedee said...

sir reggz,

laag laag pud diha sa GOLD CITY... arun malingaw pud ka... bwahahaha!!!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home