Tuesday, April 1, 2008

Most Unforgettable Moment

Didto ko sa pikas kwarto ang payag sa akuang mga kababayan ug ang topic nga gi-post didto mao ang mga kataw-anan nga mga kaagi... Mao nga mao sab ni ang akuang topic karun...

Daghan kong naagian nga mga unforgettable moments pero until now mao jud ni ang akuang number 1 nga dili jud mawagting sa akuang utokin...hehehe...

I was in grade 5, player sab ko ug baseball and volleyball sa amuang school... Intramurals that time... Ingun ani ang nahitabo... Basaha ha?

Kay napildi man ang amuang team (grade 5) kalaban ang grade 6 nga mga wangtigu na, nagpahuway na lang ko sa stage...Trapu sa singut nga maoy nakapabasa sa akuang lawas samtang galingkud ko sa bangku... Infront of me ang mga klasmeyts naku nga mga girls...

Tungod kay kapoy lagi, hala buyatyat lang ko unya lingkud nga pina-bilangkad lagi... Wa naku nabantayan nga buslot diay ang akuang short nga suot... And ang pinaka-ulaw pa, kay wa pa jud ko nag-brief atu nga taym... (imagine lang ninyo ha nga gaduwa ko unya wa koy brief)...Kalain kalain kalain... hahaha...

Nakita sa akuang klasmeyt nga girl ang masinaw nga ningsiwil sa akuang buslot nga short.. Unya dayung ingun, "Unsa man nang sinaw diha dens?" (sabay tudlo sa buslot naku nga short)... Ang amew kay ningsyagit pa jud atubangan sa amuang mga klasmeyts nga nakit-an niya ang akuang duha ka balls...Mura ba ug prawd kaayo siya nga nakakita ug masinaw nga panit... Bwahahaha!! Haskang ulawa lagi hinuon naku... Aku na lang siyang gitubag ug akuang gi-depensahan ang akuang sarili ug miingun nga "Dili man ni itlog, ingun ani man jud ang kolor sa akuang brief!"...

Mao lang gihapon,dili jud sila mutuo... Naglagot na jud ko bah!! Wa na ko kabalu kung unsa depensa pa ang akuang buhaton... Mao nga ninglakaw na lang ko ug nipahawa sa ilahang atubangan...

Pagkaugma, giatay, mao na may kantyaw sa akuang mga klasmeyts naku... Kay gagmay pa lage (elementary) mao nga gukdanay unya magdinuklanay jud... PAsumangil na lang ko nga "maayo na lang kay sinaw akuang itlog, inyu unsa man?"

Mao to, hangtud karun pag magkita mi sa akuang mga klasmeyts dili jud mawala tong maong kantyaw...

Ikaw, unsa may kaagi nimu nga dili jud nimu makalimtan.??

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home