Monday, March 24, 2008

Unsa imu gibuhat atuang semana santa?

Kung akuang itandi ang selebrasyon sa Semana Santa sa siyudad ug sa probinsya mas ma-feel jud naku ang mag-penetensya kung tua ko sa probins kay makapanghinulsol pa ko sa akuang mga sala pero sa dihang ningpuyo ko ug siyudad, nah unsa bay sala^ sala^ gud, sigun pa sa mga ilonggo "daw su waay lang gid nang semana santa"...

Ambot oi kung ngano pero maybe becoz ang mga otaw dire sa siyudad way pakialam ilabi na sa mga kalihukan sa simbahan... Kung imung liliun nang mga simbahan karun, pipila lang intawon na sila nga nagasulod gawas diha nga seryosong nanghinulsol pero kadaghanan igu lang naniid (kabawu na ka sa mga tsismosa ug tsismoso)...

Ikaw? Unsa man imu gibuhat daw atung semana santa beh? Pagsyur jud ha?

Labels:

3 Comments:

At March 26, 2008 at 10:54 PM , Anonymous Anonymous said...

ako boi paslot 2ng semana santa una nisimba ko og nitambong sa sugat sa ginoo honestly dis month k2 palang ko nisimba sa tinuod lang musimba lang ko og naa occation pero dats not mean nga wla ko ga praise nya hehehe;))dn after sa mass dli jud ko nmo makita sa balay ky tua ko sa silingan naniid sa handa kung naa ba benignit ky lain mn ikaon kung sa sarili nmo handa.. lame jud kung sa lain kahalata ba mo nga lame ikaon sa silingan og lame pd ikaon kung wala na labi nanang bico magyaw2 daun sa mama ngano wala gebinlan labon k2ng daghan pa ala jud gitagad problema sa pinoy hhahaha dvah???tama ko??? medyo baga2 pd ko noh hahaha invited mn pd ko oie hehehe;))..mostly kron mga pamahien sa una pag holy wek ala na jud kaau ginatumn ky tungod lage daw sina una pana modern na daw karon...waaaa btaw pd

 
At March 28, 2008 at 3:37 PM , Anonymous Anonymous said...

Tinuod jud ka rockiedee...
Kami nag-adto mi sa cebu ug bohol.
siyempre nag-adto mi sa basilica de sto.nino,magellan's cross.
pagkaugma mi adto mi ug bohol,tapos nag day tour mi ngadto sa chocolate hills,loboc river,tarsier,baclayon church.
pero ang pinakanindot sa tanan,nagpapicture kauban si cesar montano,kay sa dihang pauli na mi,nalabyan namo si cesar nga nagbiking kauban ang iyang friend.
tapos gitawag namo sya kung pwede magpalitrato kauban sya,mihunong dayon sya,ug nakapapicture mi.
naswertehan lang cguro.
mao karon nga panahon,imbes nga mag-ampo,nag-laag laag noon mi.

 
At March 29, 2008 at 6:45 AM , Blogger rockiedee said...

do you believe nga naa pay nagpabiling kalag diha nga nagapanghinulsol jud sa mga sala inig semana santa.??

kuli na kaayo karong panahuna noh?

anyway, taas man gud na nga bakasyon mao nga well deserved ra pud nga maglingaw-lingaw na lang..

rockiedee

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home