Sunday, November 18, 2007

THANKS FOR MAKING MY LIFE SPECIAL

Angkunon man natu o dili, daku jud ang epekto sa atua kung kita mainlove... We even tend to sacrifice our family and forget even our friends just to let that person feel how much she truly means to us...

Pag ikaw ba mainlove ginahatag nimu ang tanan? Kanang ingun nila nga 100% jud? Mao nang nakabadtrip noh? You've given everything, magpapakatanga ka na nga at in the end iiyak, kulang pa rin... Di pa rin sigurado na mapapasayo talaga siya... Pucha! iiwanan ka pa rin... Wala talaga kasiguruhan dito sa mundo...

Haayz!! buhay talaga pag na-inlove...

Suddenly you will realize na "oy, parang mali na to ah! i think its much better na iiwanan ko na siya!" pero gagawin ko man to, ako rin ang nasasaktan... Pucha talaga oh!

Iisipin mo na lang, "sige aantayin ko na mainlove ka sa akin!" pero hanggang kailan ang kaya ko? Hanggang kailan ako maghihintay?

Haaaay naku! yan, ganyan ang mga linya ng mga taong super inlove... Yan kasi!!!

Ooops! react dayun ba? Dili na mao ang akuang gibati karon ha? Mao lang ni ang akuang gibati sa dihang ang akuang dughan nag-uros uros pa sa gugma KANIADTO... Im happy with what i have now... And Im thankful na sobrang sarap niyang magmahal...

Thanks to you BHE!

Labels:

2 Comments:

At November 18, 2007 at 12:36 PM , Anonymous Anonymous said...

"We even tend to sacrifice our family and forget even our friends..."

IF THAT'S THE CASE, YOU'RE NOT IN LOVE, DUDE, YOU'RE OBSESSED, LOL! A relationship like that is annoying, suffocating and scary to say the least. No woman would want that kind of "love" from a man, that's a sure way to drive any girl away... Nakakasakal, hehehehe. Excuse my saying it but that's the truth.

 
At November 18, 2007 at 2:47 PM , Blogger rockiedee said...

yeah, that's why most relationship like that wont last..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home