Friday, November 16, 2007

Lain man ang akung gibati karon?

Grabe kalain sa akuang feeling karon oi... Kabaligtaran sa akuang gibati yesterday.... Although wala man mi gi-reprimand today, wala man sab mi gi-commend, apan lain jud ang akuang gibati...

Aside from the weather nga murag kabundakun ang makusog nga ulan, mingaw pa jud kaayo dire sa akuang istasyon... Ingun ani jud siguro basta wala ang "BOSS"... Ingun pa nila "When the cat is away, the mouse will play"... Mao nga ning-gara ning ubang mga empleyado dire sa amuang istasyon... Pag wala gani si Boss, hala, magsige lang ug ka-leyt. Murag wa nay plano pang musulod sa opisina... Ingun ana jud noh, basta buutan ang boss, abusahon sa mga empleyado...?

Na hala oi, pasagdan na lang natu na sila...

I said nga lain jud ang akuang pamati karon, but then masig ingun ani ang akuang feeling, you will never hear me complain pag-abot na sa work... Although, im sick (yez, gihilantan na jud ko sa dugayng panahon nga nagpabiling abtik ang akuang lawas!!), kung imu kung madunggan sa radio, dili jud nimu na mahalata... That's how it is pag "on-air personality"... Mamahimo jud kang insensitive kay dapat dili mahibaluan sa mga listeners nga luya or nagsakit ka... Mao nga hala, perteng paningkamot naku nga dili mahibaluan sa mga tawo nga nagsakit ko... Aww, once in a blue moon lang man sab ko magsakit...

Lately, akua na ning nabatian kining mga sakit-sakit sa lawas (to da reskyu dayun ang mga herbal products)... Siguro, dala na lang pud ni sa akuang edad... Haay! nagkatiguwang na jud ko ani... Dili na jud mapugngan nga padulong na jud ko sa ginatawag nilag "amoy lupa" people... Bwahahaha! SAma ani...


Kung sauna, makahurot ko ug usa ka pakete sa sigarilyo nga Marlboro (take notE: MArlboro RED ha?), karon akua na ning gi-undang... Makasimhot lang gani ko ug aso karon, maglain dayun ang akuang ginhawaan...



Kung sauna, laklak dire, laklak didto ang akuang ginabuhat, karon nevaaah! hehehe...




Kung sauna, humba dire, lechon didto, kinilaw dire, bulalo didto... awww karon, panagsa na lang... toinks!

Nagbinuotan na ko... Back to da Lord na ko oi! Lisud na... Kini ra bang nagkatiguwang ta, lisud na bakwiun ang pagkahimsug sa lawas... Mao nga akua na ning giampingan ang akuang lawas..

Akua sab nga na-realized nga tama ra pud diay nga perteng kiniat naku tong mga panahong batan-un pa ko... Kay tinuod jud diay nga mapul-an ra gihapon ang tawo... Mao nga mga parents, pasagdahi na inyong mga anak if they wanna try something weird... If they wanna try to smoke, patilawa...! If they want to drink, palite ug lima ka panel sa San Miguel Beer... Sharu!! If they wanna try kanang mga illegal drugs, let them be.!! Coz i believe nga magmahay ug mapul-an lang gihapon na sila... Of course, nanghinaut sab ko nga kana sila pareha sab sa akuag utok nga kinahanglang magbag-u na jud kung nagkatiguwang na...

Eversince, wala jud ko nagapalaban anang mga tambal... NAanad lang ko sa akuang mama nga hatagan lang ko ug mga herbal plants, ang uban pabukalan lang and then imnun ang duga... Ang uban, painitan unya ihaplas sa lawas, aww maayo man sab ko...

Mao nga karon, wa jud naku ginaanad ang akuang kaugalingon anang mga tambal.. Expensive na ra ba ang mga tambal karon.... Water therapy lang jud nang akua... Mao nga sige lang ko ug bitbit ani ug tubig aron laklakon...

Well, i am just hoping nga karong adlawa lang ni naku batiun... I am hoping nga kinig tubig nga akuang gina-inum maoy makaayo kanaku..

Labels:

1 Comments:

At November 18, 2007 at 12:44 PM , Anonymous Anonymous said...

Contrary to that, diri sa Yu Es Ob Ey, walay kalainan ang performance sa mga tawo with or without the "boss". Kay duna man daily expectations nga minimum tasks nga mkumpleto and will be turned in at the end of the day... And mga boss diri naga work sab as hard as we do so walay pakialaman, they have tons of tasks at hand to finish at a given time frame too. Boss lang sila kay mas taas ang rank ug mas taas ang sweldo, hehehehe. Pero dili sila "Bossy".

Dili pareha sa Pinas mga supervisor, labi na sa field of education, grrrrr... imbes appointed lang sila, feeling nila ANNOINTED! Magsige lag panghimantay sa sayop sa ilang ginsakpan, grrr. Unya walay mga trabaho, ginapasa ilang job sa mas ubos nila. Mao na nga ug wala sila, maglatagaw sab ang mga empleyado kay anad man sa autocratic style of leadership.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home