Wednesday, October 31, 2007

TO MY MENTORS!! I SAY THANK YOU

When i was a young (as in young ha?)living in a small community like Pikit, ganahan jud ko magsud-ong sa mga doctors ug nurses... Aside from their uniforms nga puti kaayo, maibog jud ko nila kong magsige na sila ug check sa mga baga sa tawo gamit ang gamhanang stetoscope...


And since i have an aunt nga usa ka Medtech, usahay magdala na siya ug stetoscope sa ilahang balay... Kung naa ko sa iyahang house, ako jud nang gamit-gamitun unya akong mga pasyente ang akuang mga silingan...

Mao nga sukad atu, dream na jud nako ang mamahimong doktor... Kay sama sa tubag sa mga kandidata sa mga beauty pageants sa pangutanan nga Why do you want to be a doctor? Ang tubag: "to help those who are sick"...

Remember pud naku nga niadtong nagka-gubot ang Pikit tungod sa giyera sa mga rebelde ug sundalo, to da reskyu dayun ang mga doktor nga sundalo from it's Headquarters sa Manila aron tabangan ang mga apektadong taga Pikit... Aside from Medical Check-ups, duna sab silay Libreng Tuli ug Libreng Paibot ug Ngipon... Apil sab ko ug tan-aw nila kay ma-amazed lagi ko kung makakita ug doktor...

Mao nga tong gipasulat mi ni Maam Eleazar kung unsa ang among pangandoy pagdaku namu? Ang akung tubag: To become a doctor... Mao pud na ang akuang mga gipang sulat sa mga slumbooks during my elementary days...

Pero sa dihang nagtungtong na ko sa Hayskul, nag change ang akung pangandoy... Nawala na ang akuang gana nga mamahimong doktor... Maybe because of the environment nga akuang nasakupan... Ingun ana jud tingali no kung magka-edad edaran na?

At my teen-age life, and during my high school days, i studied hard para mamahimo kong Piloto... Ambot kong nganong ma-amazed man ko kung makakita ug eroplano...? Bisan sa mga salida sa Sinehan, basta naa na gani eroplano, ganahan jud ko magbalik balik ug Midsayap aron mutan-aw lang ug sine...


During my high school days, part daw kunuhay ko sa debating team sa school... Study kunohay aron dunay ikatubag sa mga debates... Bitaw, atu-atu lang ha? Sa school lang man sab ko taman, wa jud ko kagawas ug nakigdebate kaatbang ang mga taga-laing planeta... Thanks to my mentor then, Mr. Gerodias and Mrs. Nuesca... Sila ang nagpugos sa akua nga muapil anang mga extemporaneous (tama ba ang spelling?) speech ug debate..

Pagtungtong naku ug 4th Year High School, always naku nahimong "Emcee" in every activities sa school... Thanks to the Late Mrs. Ragay (may her soul rest in peace)... Si Maam Ragay kauban si Ma'am Bingtan (nga anak ni Sir Bingtan nga principal sa PNHS) ang nagtukmod kanaku aron mag-emcee sa mga activities sa school...

Sila ang hinungdan kong nganong nawala ang akung ganang mamahimong pilot... Pero, bitaw oi, daku sila kaayo ug natabang aron mawala ang akung kahadluk kong mutungtong sa stage... Sila ang hinungdan kong nganong hanas kuno ko mangistorya... Sila ang hinungdan kon nganong mao ni ang akuang work karon...


Dili ang pagka-doctor, dili ang pagka-piloto, apan kini mao ang akuang pagka-RADIO ANNOUNCER...


Mao na ni akong work karon... DJ


To all my mentors, salamat kaayo sa tanan... I am enjoying my work... Dili man daku ug sweldo apan it gives me satisfaction and real happiness... (=^_^=)



MARAMING SALAMAT PO!

Labels:

3 Comments:

At November 4, 2007 at 9:06 AM , Blogger yarnhoj said...

hahaha...i like this post...im a trainee sa radio station dito sa davao...di ko na lang sasabihin...hehehe...bitaw sa 105.9 Mix FM...uhmmm...gi-add taka sa ako blogroll list....as a gratitude for visiting...salamat kaayo

 
At November 4, 2007 at 12:20 PM , Blogger rockiedee said...

lamat pud kaayo... i like your blogspot... buhati ko be?

hehehe

 
At November 6, 2007 at 10:01 AM , Blogger yarnhoj said...

sure...i can help you....hahaha

ala man ko katuod sa inyo station

kaila gud ko ni marvin gil
kaila ka niya??

hahhaha hawud kaayo nga dj

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home