Saturday, November 17, 2007

On a great Saturday!

Ikatulong adlaw na jud ni naku nga im not feeling well... Pero im still thankful kay makatindog unya makaya pa man hinuon naku ug report sa akuang work... As much as possible, e-avoid naku ang maka-absent aron limpyo jud ang akuang record sa company...



It is Saturday and the weather is not as good as before... Kagabie pa lang, hinay hinay na ang pagbundak sa ulan... I thought gani nga mukusog pa jud kini... But then, when i woke up this morning, taligsik ra man gihapon... Kung muhangad ka sa langit, dag-um ang imuhang makita... Ingun pa sa PAG-ASA, dala kuno kini sa Low Pressure Area kon LPA nga nakit-an nila 450 kms east of Mindanao...



Haay! laay jud basta ingun aning klase nga weather, but on the second thought, ganahan baya pud ko kung medyo dag-um dag-um, at least dili kaayo igang unya dili kaayo sakit ang init kung mugawas ka... Nia ra ko sa sulod sa akuang haybul oi... No need na gani e-on ang aircon ug electric fan kay haskang paskuha na man jud... I mean, tugnaw na jud... Feeling naku, mura ko ug naa sa amerika... hehehe...



Mura jud ko ug buang ba basta ingun ani na gani nga laay ang panahon unya taligsik ginagmay, basta ako lang isa, magsige ko ug yawyaw... Sometimes, maalaan pa gani ko ug buang... Hehehe... I dunno kung unsay nahitabo naku oi...



Nakasinati na ba mo ani? Kining mag-istorya ka nga ikaw lang isa?



Kay ako, masin malibang lang ko or naa ko sa shower room, mag-sige man ko ug istorya... In english pa jud na ha?!... Ang situation kay mura daw ko ug naa sa Amerika unya sige daw ko ug istorya sa akuang mga ka-trabaho in English ha? For me, ok man hinuon ning ingun ani, at least mahanas naku ang akuang kaugalingon to speak english.. (charrr!)



Mao nga sometimes bitaw, dire na lang ko magyawyaw sa kompyuter aron malingaw pud ang akuang utok... Practisanan lang gud naku ni... Aron dili lang mag-uga' ang akuang brain damage.. hehehe



Na hala oi, maligo sa ko kay mubalik na pud ko sa akuang work...



Have a great Saturday guys!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home