Sunday, August 26, 2007

BORING SUNDAY Aug 26, 2007

11:35 am - mao pay pagmata naku aning mga orasa. gikapoi jud ko sa akung laag-laag gabie. anyway, wa man sa blema kay igu lang man ko nagsakay. last night, nag-roaming around davao city lang mi sa akong migo nga si lee. wa mi mabuhat, napul-an mig sinuroy sa downtown area mao nga nangadto na lang mi sa may dencio's didto sa bukid. first time naku to nga magsud-ong sa kanindot sa davao inig gabie. nindot kaayo sud-ungon ang mga suga. klase-klaseng kolor. after namu sa dencio's hilltop, direcho mi ug ecoland para tambay na sab sa caltex starmart atbang lang sa SM City. nindot man sab diay tambayan ang starmart. daghan didto mga "yuppies" ang nagtambay. bitbit nila ang ilang mga lap top. and i was right, most of them mga medrep sa nagkadaiyang pharmaceutical companies here in the country.

anyway, balik ta sa akong boring sunday. after sa akung pagmata, open dayun ko sa akong mga email aron mareplayan dayon naku. open sab naku ang akong friendster accnt aron makita kung duna bay nag-view nga akong mga long lost friends, or duna ba poi gapa-add lang. as i opened my friendster accnt, hala, duna jud diay. i was shocked to see my elementary classmate nga si mae amor uy, nakalimot man hinuon ko sa iyang last name karon nga married na siya. tua na pud diay siya sa maynila nag-work. nagpa-add sab sa akua ang akong "crush" nga si cheryl caberte (oops! sikreto lang natu ni ha?)..

init kaayo ang panahon oi, mao nga sige na lang ko pasingot after sa akung pagreply sa mga emails. gusto na sab ko magpapayat aron mapareha sab ang akong lawas kang vin diesel nga akong idol... sus, kanus-a pa kaha ko mamayat noh? gusto unta ko mag-gym pero wa pa man gud koy means para igasto anang mga butanga. wa pa siya naapil sa akong mga priorities karon. awww, antos na lang sa ko dire ug exercise. maayo na lang gani kay daku daku sab ning area nga akong gina-eksersaysan. grabe ang singot sa akung lawas. dugay dugay na man sab gud ko way exercise. sus, akong gili-li ang akong mga old pictures nga payat pa kaayo ko nga mura ko ug adik, and i am hoping nga maballik naku tong ingun ato nga lawas (*cross my fingers*). ingun pa akong mama, kinahanglan na jud daw kuno ko mag exercise kay tambok na ko unya kaliwat pa jud namu ang matigok lang ug kalit kay gi-atake sa puso. aguy! kalain sab... mao nga concern na pud ko sa akong lawas karon oi.. hehehe... hinay hinay na sab ko ug undang ug inom as pila na ko ka bulan nga way inum inum nga pangpatay jud. last nakung inom ug duha ka tagay kadtong birthday sa akong boss. sus, emperador pa jud to among gi-inom.... hinay hinay na sab ko ug undang ug yosi kay akong papa mao puy nakamatyan. duna siya'y bangag sa iyang heart unya complicated ang iyang sakit mao nga hinay hinay siyang gikaun sa sakit hangtud nga wa na jud matabang sa mga doktor.. according to the doctors main reason kung nganong ingun ato ang sakit ni papang kay tungod sa iyang pag sigarilyo. i remember, bata pa ko, akong papa usher sa last two sa pikit, kada daug lagi, tagpila ka rim sa phillip nga sigarilyo ang iyang bitbit pag-uli sa balay. pero, ang kanindot sa akung papa, dili dalu. pag makadaug gani na siya ug last two, tanang silingan namu tapok dayon sa among balay kay magpakaun dayon na siya. pasugba ug bangus, tilapia, ug karne, tapos naa pa mi mga turkey niadto, luglugon dayon ang usa kay lutuon aron ipakaon sa mga tawo. karon na-realize naku, mahal man diay nang turkey no kung imong orderon sa mga hotels? ahek... anyway, mao toy legacy sa akong papa.. mao nga pagkamatay niya, daghan sab ang ningtambong kay laagan man gud to siya. masig asa lang muabot. murag mudagan ug kapitan sa among lungsod.. Rest in Peace papang! na-miss na jud taka.. kay during the time nga nagsakit siya ug nagtinga sa ospital, akong ngalan ang iyang gisangpit ug gipangita jud ko niya. pero wa man ko kay tua ko sa manila nagtrabaho sa call center. pipila pa ka days usa ko nakabawo nga namatay na diay siya. di man mi close ni papang ug pero lately, katong nagbulag-bulag na mi, pag magkita man gani mi, makita jud naku nga lipay jud pud sila.

haay, kahilak man hinuon ko oi... ako lang man gud usa dire sa akong gipuy-an karon, mao nga pasensya na, nag senti na man hinuon ko.

anyway, matulog na lang ko ug balik oi... sakit na man ang akong mga mata. rest sa ko aron mabaskug sab ang akong lawas. kay lain ning laay pa kaayo ang panahon, musamot ko ug kaluya.

o siya, enjoy ur sunday with ur family guys!

take care

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home