Thursday, August 2, 2007

ELEMENTARY DAYS...



Nagabasa ko ug blog sa www.tagapikit.blogspot.com, unya akong na-remember hinuon tong mga titsers naku during my elementary days.


Hala no dugay dugay na man sab diay to? Sa wa lang damha, akong edad hapit na pud sa ilang edad samtang sila teachers pa naku sa elementarya..


I remember, na belong ko kang Ma'am Alejo sa akong kindergarten... Grade I ko teacher naku si Ma'am Antonietta Lapaz, siyempre puro jud ko section A... Sa amo pa, mga CLASS A jud kay mga utukan lagi daw.. hehehe... Di jud naku malimtan ning akong mga kaagi sa Grade I pa lang ko.. Ang among room naa sa pinaka karaan nga building duol lang jud sa School Clinic.. Mao nga anytime pwede mi magpasakit sakit aron maghigda higda didto sa clinic. Before mag start ang klase, amo jud nang pasinawon ang among room apil na tong salug nga naa sa gawas sa among room nga agianan. Usahay kung way lingaw, magpaguyod ko sa akong klasmeyt sakay sa lampaso from our room sa grade I hangtud sa room sa kinder.. heheh enjoy pud kaayo tapos balus na sab.. Usahay maglumbaanay pa jud mi.. hehehe.. Grabeeeeeeeeeee... Mingaw na ko sa akong grade I days...


Grade II - siyempre section A lang gihapon with Mrs. Nicolas ang akong adviser... I remember, sobra ka-istrikto ni Maam Nicolas.. Kinahanglan limpyo jud ang sulod unya kinahanglan arranged tanan among mga gamit... Every afternoon before mi magsugod sa klase, manipsip sa mi sa gawas sa room kay para way sagbot... Unya siyempre kay pakontes man sa panindutay ug pasinaway ug room, kinahanglan sab limpyo jud ang among room ug presentable...


Grade III - Section A lang gihapon with Ma'am Navarro... Among room katung duol lang sa H.E ni Ma'am Gornez ug atubangan pa jud sa Canteen.. Usahay baho kaayo kay duol lang man sab mi sa CR... Pero choks lang gihapon kay kada break adtu dayon canteen unya kaun turon apilan dayun ug ice candy.


Grade IV - Section A lang gihapon with Maam Balbuena as our adviser... Grade four ang di jud naku makalimtan kay nakusian ko sa singit ni Maam Balbuena unya manglabay pa jud ug eraser.. Toink, igu lagi ang agtang... Tapos pag break time, imbes nga mangaon mi kay didto mi sa slide magduwa bahalag udtong tutok.. Pagkahuman sa grade IV, nanganta pa jud mi ug "I Have A Dream" kanta sa ABBA.. unya with action jud.. Apil ang liug.. hehehe


Grade V - Section A lang gihapon with the best teacher na si Ma'am Eleazar... Nindot jud siya mutudlo ug English ay... Mao nga nahanas ko ug ingles tungod ni Maam.. Isug pud ni siya nga teacher... That time, gusto unta ko muapil isip miyembro sa drum and byugol pero wa man koy ikapalit ug drum mao nga odyens lang ko... hehehe.. Pobre lang man gud mi.. Pero dire na ko nagsugod ug apil sa mga school activities like boyscout, science fair/camp, unya player pa jud sa soccer ug softbol..


Grade VI - Section A with Ma'am De Guzman... Among room dapit sa kanal. Apil apil na ko ug mga activities... Apil sab sa duwa... Di naku makalimtan tong recess time namu. Dunay usa ka lungag didto sa may garden area, kanang labayanan bitaw sa among mga sagbot nga gipanglimpisa... Humok man na... Kay dancer dancer lagi daw ko, apil apil ko ug praktis ug tambling.. Da, ugsok bitaw nang akong ulo... Urgghhh..! wa lagi kaginhawa sulod sa singko minutos.. Abi naku mamatay na ko atu... Maayo na lang kay abtik ako mama nga titser sab unya hilot hilot dayun.. Akong mama adviser siya sa Section B. Unya science teacher pud namu siya. the best sab akong mama mutudlo ug science...


Haay... daghan pa jung mga nindot nga memories during elementary days ba pero ang uban di na naku ibutang dire kay lain na.... hehehe...


Kamo, naa mo mga kaagi during your elementary days nga dili ninyo malimtan?


SHARE PUD OI!!!


Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home