Tuesday, September 8, 2009

Hapit na intawon ang Pasko

Usahay makahuna-huna bitaw ko nga pila pa kaha ka pasko ang akuang maabtan noh? Wa man ta kabawu kung kanus-a jud ta taman dire sa kalibutan.. Pero dili pud siguro ko gusto nga mahibaw-an kung kanus-a jud ang atuang kinabuhi... Nah, kung makabawu siguro ko nga mamatay na ko, mag-alingasa siguro ko... Di ko mahimutang... Sayunan uroy kag mag-apung ka sa oras hangtud sa imuhang kamatayon... Hahaha!! Unsa kahay mahuna-hunaan naku ana noh while waiting for my time? Nah... Ambot na lamang gyud...!

Bitaw uie... Nganu gud uroy nga gahisgut man ko aning kamatayon...

On the lighter side na pud ta... Nindut man gud ning naa ta sa kalibutan ilabi na kung nag-enjoy jud ka sa imuhang pagpamuyo dire... Usahay mangandoy na lang tawon ta nga unta wa na lang untay mangamatay nga tawo noh? Pero lain man pud kung way mga bag-ung tubo nga atuang makit-an... Lain pud nga same people lang gihapon ang atuang makit-an.

It's always an exciting thing to see new faces, new characters and new things around... Ako bitaw, nakita naku ang akuang mga pag-umangkon karun dagku na kaayo... Mas tangkad pa sa akua.. To think nga ako pay gakugos kugos nila niadtong baby pa sila pero karun, murag ako na man ang ilahang kargahon siguro... Makalingaw pud!

Duna puy mga bata sauna sa amua sa Pikit nga kaila ko pero kung mubisita man gani ko didto, hala maglibug na man ko kung kinsa silang anak kay ningkalit mag dagku...

Hinumdum pa ko sa akuang maestro sa high school nga si Sir Gerodias nga ning-ingun nga "Life is a constant change"... Nga naa gyud daw'y mga pagbag-o sa atuang kinabuhi ug sa atuang kalibutan... And this is what's happening right now... Mao na ni ang mga pagbag-o sa atuang kinabuhi...

Pero time will come, sila na lang ang magpabilin ug sila na lang ang makabati niining mga pagbag-u nga atua na man pung naagian...

7 Comments:

At September 8, 2009 at 11:15 AM , Blogger Davamerce said...

Hello!Hello!Hello!
Kumuzta ang gwuapo nga DJ dinhi sa dakbayan sa dabaw.
bisan minyo nako,ganahan lang gihapon ko maminaw aning imong programa bah...bisan mga taxi drivers nga akong ginasakyan(ang taxi lang diay,dili ang driver hehehe!)
dugay na kaayo ka wala nakaduaw diri rockz nuh...
nanganak na lang pud ang akong site ug lain.

pero lain pa'y ato,tinuod jud bitaw na ang imong giingon,nga kanang mouli ka sa inyoha dili naka kaila kung kinsa ning anak,kaning bataa.
kay katong sunday gud,miuli ko sa among bukid sa tamugan(fiesta diay karon)
daghan ko ug ig-agaw nga dili na nako mailhan,unya mga silingan pud nga dili na nako mahibaw-an ang pangalan.ambot bitaw ning wala ta,nagpuyo didto.makalimot jud ta.pero..para dili mahalataan,smile na lang...

 
At September 10, 2009 at 9:28 AM , Blogger rockiedee said...

hehehe abi naku apil ang driver imung gisakyan merce...

wazzup? dugay ko wa ka post pero everyday ko naga check aning akong blogspot... gikapoi lang kug huna huna kung unsay angay nakung itaplak ngari...

kagahapon, nasul-an akung utok ug nakahuna-huna kini...

unsaun nga naa koy nakita nga mga kaila na diay naku sauna pa pero nanubo na man ni sila mao nga nakalimtan na tawon ilang byuti...

na busy pud ko sa facebook uie... nalingaw gud duwa didto.. hehehe

ikaw kamusta na man? so daghan na kag blogspot? hehehe

 
At September 13, 2009 at 11:15 AM , Anonymous Anonymous said...

Mao lang japun....sa kanunay,labandera,kusinera sa akong bana,ug uban pa.hehehe!
nanaghan na intawon,kay wa man ko'y lingaw permi.

unya daghan bitaw malingaw sa facebook nuh...labi na sa dula.

 
At September 25, 2009 at 10:59 PM , Blogger Chubby Chieque said...

Hoi, dong Rockie! ikaw jud, ha? di jud baya ko mamatay, kay naka-kudlit yan sa akong agtang, char!

Ang mga igz daw dugay juuuud mawala sa kalibutan.

Ngano man tawon mao ni imong issue diwe, ewenga ka?

Mustah diha. Wa na jud diay ka mang-laba no? CG kag absent ai. Wanted ka ni down og talyst. Sumbong taka nga, gawara-wara kas kamatayon, §;-)

Ingat diha bro.

xoxo

 
At November 16, 2009 at 5:10 PM , Anonymous Anonymous said...

hi kuya boy,add ko sa fb kuya boy zacy_rose@yahoo.com thnx kuya boy....
kusog kaau ang love radio jajajajaja
ingat

 
At November 23, 2009 at 6:23 PM , Blogger rockiedee said...

tita igz


salamat sa pagduaw dire sa akung payag.... hehehe

di ko kasabot sa imuhang mansyon uie... heheeh di lang ko mag comment ngadtu..

 
At December 15, 2009 at 9:16 AM , Blogger Cat (Gladys Tordil) said...

Hoy Purakdoy! Namista kas Pikit atong Desembur Eyt? Aha man ka nagtagbaw ug supsop ug halwan? Ahak man tung imong gitaplak nga natagbaw kag supsop oi, lain man nag konoteyshun nga word nga supsop... eye feel dirty saying it, charrr~~~~. Halaka apil baya ko's CWL, iampo taka run, hahaha!

Merry christmas oi, hala ipadayun ang pag supsop este ipadayun ang hudyaka!!! Iregards kos imong mader - imo ng gipalitan ug PSP? HAHAHAHAAHA, next time gani ug magregalo ka, deretso nag palit ug daster tu's Aldevinco, ayaw naman lamang pangutan-a ug unsay iyang gusto nga regalo kay muingon na sad unya ug plasma TV nga naay pakapin nga wii~ kaubo gyud ka!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home