Monday, July 14, 2008

Ang pagpanglaag sa mga iring Last Saturday!

I have always been a homebuddy. Ilabi na pag weekends, naa lang jud ko ana sa sulod sa balay. Tibuok adlaw, mag-watch lang jud ko ug tv or DVD... Mao nga ang akuang mga DVD's bitaw puru TV series, para tibuok adlaw jud kong magtutok sa TV.

But last saturday night, nabag-u ang dagan sa akuang usual routine... Nadala sa mga iring ang akuang mga tunob ngadtu sa CORUM, usa ka bar diha sa Bajada. For me, i thought magpundo lang ang mga iring sa maong bar pero nausab ang utok sa mga meow meow, instead they've decided to go to mandug. Abaw namit gid ning mga iring ko bah! Laag gihapon in the middle of the night.

All of us were super drunk na that time. 12 midnight ang amuang biyahe going to Mandug. The place is super remote na pud kaayo. Pero naabot baya pud mi didto nga safe. That only shows nga safe na jud diay mu-biyahe even in the middle of the night.

Sa pag-abot sa Mandug, direcho sayaw ang mga iring sungkaban. Dali-dali dayung ningpalit ug red horz si Kagawad Rey Utotan, ang ikaduhang kagawad sa maong baranggay. Hala, grabe ang pagkahubog namu oie!!

Nanguli mi almost 3 in the morning na. Grabeng kahubog namu!! Hik!! Grabe sab kahubog sa mga iring. Pag-abot naku sa kanto rivera, wa sa ko nisulod sa balay, kay gusto naku isuka ning akuang kahubog. Lipung jud ang akuang utok. Mao nga gatungko lang ko kilid sa BPI bank. Samtang gikulitug naku ug maayo ang akuang ngala-ngala. Salamat na lamang kay ninggawas sab.

Pagsulod naku sa apartment, wa na ko naligu oie. Direcho ko hubo sa akuang sapot unya dayung higda. Ingun ani man gud ko matulog, hubo't-hubad. Nakamata ko mga 1pm na. Sakit pa ang akuang ulo. Pagmata naku, diretso ko sa banyo unya ligu. Larga dayun ko sa GALA arun muhigop ug sabaw. Aaaahh!! haw-asan lagi!

Grabe jud kapalahubog ning mga iring oie.. Hehehe... Until next taym na pud mga iring sungkaban!

Labels:

1 Comments:

At August 6, 2008 at 4:37 PM , Blogger carla said...

weeee.. perti jud d i ka cholie ni kuya boy ato na tym woie.. hahahah duh palahubog man gUd buh.. toinks.. kita-kita ra d i .... kusog pa jud inum ug shoktong ... mah gEd kuya b0y...!!!!! nyc au ang bonding-bong sa mga iring.. kay wafU man gUd ang pagDaLa ni kuYa boy ....hihhhhiiii. hanggang sa susunoD na laag kuya.... kEp zEf olwiZ huh... labyu yeah..

(*carla*)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home