Thursday, January 31, 2008

Laway mo... Grabeeee!!!

Have you ever tried talking to someone nga gabula-bula ang ba^ba^??? Worst is, mangalagpot pa jud ang laway... Ewwww jud kaayo diba?

Sorry sa mga naigo ha, pero luod jud kaayo tan-awon ning tawo nga kung mag-istorya gani magtapok ang laway sa iyahang baba... Ang labawng makapalagot kay kung mag-istorya gani iduol jud ang iyang kabukal-bukal nga mouth sa face sa iyahang ka-talk...

Hala magkabuang dayun ug salud sa laway ang atuang face diba? Ug ang uban kay siyempre ulawon man dili gusto nga masakitan ang taong naga-share ug laway, hinay hinay na lang ug trapu sa dagway nga nataligsikan... Ingun ana baya ko, sikreto na lang kong mu-trapo sa maong laway... Ahak ba ni oi!!

Sauna hayskul ko, duna koy teacher nga kung mag-istorya gani mangalagpot ang laway... And since mulingkod man jud ko sa front hala didto jud na siya magpatungod sa akuang lingkuranan.. Mao nga taligsik jud sa iyahang mga laway ang akuang masinati... Kantyaw na lang ang akung madawat from my klasmeyts...

Dire sa akuang gi-trabahuan, duna pud koy ofismeyt nga manglagpot sab ang laway... Dili na lang naku i-mensyon ang iyahang name kay basin unya ug atakihun ko sa radyo... hehehe...

Usahay, dili man na malikayan ng mangalagpot ang laway.. Okay ra na kesa sip-un ang muburot sa imuhang pagkatawa.. Hahaha!!

But im hoping nga ma-riyalayz sab na sa mga taong pirmeng gataligsik ang mouth kung mag-istorya nga maghinay hinay na lang sa pag-talk arun dili na makabasa ug laing tawu... Unya uroy ug magsakit na kay nataligsikan? hehehe... Andam na lang daan ug tambal...

Tayming jud kaayo ning kanta sa grupong reggztheory (salamat sir reggz for this song)... Ang taytul ani kay "SALIVA"...

Nia ang Link ay:

http://profile.imeem.com/sZLJOz6/music/sjMBqkxh/reggztheory_salivamp3/

TRY NINYO PAMINAW UNYA IPADUNGOG INYUNG MIGU UG MIGA NGA GABASA LANG ANG MOUTH!!

Labels:

2 Comments:

At January 31, 2008 at 6:22 PM , Blogger yarnhoj said...

nah ana baya ko, hehehe! pero dili kanang magbula-bula pud. kanang once in a while nga manglagpot...(^_^)my lola is like that pero nasanay nako...

atik? gapaminaw ka diay sa akoa? unya how do you find my adlibs? hehehe, sige i-greet taka on my time

 
At January 31, 2008 at 8:35 PM , Anonymous Anonymous said...

yarnhoj,

usahay pag mag-talk ko on air manglagpot man sab ang akuang laway labi na kong paspas ang akuang istorya... hihihi

yep, sometimes makapaminaw ko sa imuha after sa akuang boardwork kay muuli man ko bantay shop... i like your voice... galing galing *tumbling tumbling* hehehe

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home