Tuesday, January 29, 2008

Horoscope daw naku ni Today...

Nagabasa ko sa akuang horoskowp for today, unya miingun didto nga dili daw angayan sama naku nga ako na lang ang pirmeng tawagun sa usa ka amigu/amiga arun pangayuan ug tambag/sugyot mahitungod sa ilahang kinabuhi... It is better pud daw nga pasagdahan sab daw naku sila nga maoy musulbad sa ilahang mga problema arun mahibaluan sab daw nila ang ilahang mga weaknesses and strength...

Duna man guy freedom ang matag usa kanatu to express things nga gusto natu ug dili lang kay tungod mao kini sugyot sa atuang mga brayt nga mga migu^ ug miga^... Sayang man gud kung mag-anad na lang ang usa ka tawo nga magsige ug pangayo ug tambag without letting them decide for themselves...

Dakung hikurat naku aning akuang horoskowp karun oi... Hinuon, duna poy punto pero sa akua nga sayd, mas maayo man pud nang mangayo pud ta ug sugyot sa ubang tawo diba, arun duna tay kapilian sa mga aksyon nga angay natung buhaton... But whatever it is nga mga sugyot, remember, "SUGYOT/ SUGGESTIONS" lang man na from the others point of view... Ikaw jud dapat ang mudesayd kung unsa gyud ang angayan nga buhaton para maoy makaayo sa imuhang layf...

Just like niining mga horoscope, some people wouldn't believe this... Aku, usahay mutuo ko pero most of the time malingaw lang man ko ug basa... There are times nga makaingon ko nga "awww, tama sab noh?"...

But always remember, masig unsa man kagamay or kadaku sa atuang mamahimong aksyon, ask guidance from the Lord, and believe in yourself kay kabawu ko, YOU CAN DO IT!

Labels:

2 Comments:

At January 30, 2008 at 7:10 PM , Anonymous Anonymous said...

basta when you decide for yourself you make it sure na you decide with God....ana lang ka-simple nga strategy...

 
At January 31, 2008 at 6:40 AM , Anonymous Anonymous said...

korekted by jud ka yarnhoj... hehehe...

god first before uyab.. (toinks!)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home